Stele apuse – Marele Blond

“ Singurul băiat din cei trei copii, am crescut într-o familie modestă, înconjurat de dragostea minunaţilor mei părinţi şi a celor două surori. Acolo mi-am conturat personalitatea şi respectul pentru viaţă. Pasiunea irezistibilă pentru fotbal este moştenită de la tatăl meu, cu care obişnuiam să joc în curtea casei, pe vremea când eram un puşti. ”

florin raducioiu romanian men players romania sports  people famous romanians

«Tata m-a dus la Dinamo»

“La vârsta de opt ani, tata m-a dus la Dinamo, la juniori. Dinamo este singura echipă pentru care am jucat în România.

Este locul unde am învăţat să joc simplu şi cu mare plăcere. În Ştefan cel Mare am întâlnit mulţi oameni inteligenţi, care au crezut în calităţile mele şi mi-au dat ocazia să mă ridic. Încă simt emoţia de la debutul meu în Divizia A, la meciul Dinamo – Poli Timişoara. Cu mai puţin de jumătate de oră înainte de finalul meciului, antrenorul mi-a spus: «Florine, ieşi la încălzire. Acum totul depinde de tine».”

  Romania vs. Sweden match

” Acum joc tenis, golf, călăresc sau practic mountain- bike pentru a mă menţine în formă. În plus, colecţionez sticle cu vinuri bune şi antichităţi. Fotbalul a rămas doar în suflet. „

 

Published in: on March 23, 2012 at 00:08  Comments Off on Stele apuse – Marele Blond  
Tags: , , , , , , ,
