Cu Mircea despre viata…


“Nu prea am ce sa va povestesc. Nu cred ca am o viata interesanta, despre care merita sa vorbesc. Viata mea este complet neinteresanta. Nu-mi place sa vorbesc despre mine doar de dragul de a crea o poveste nemaintalnita. Daca am ceva de spus despre mine, spun pe post, ca doar am suficient timp in fiecare seara.”
La 33 de ani, Mircea locuieste cu mama, tata si mamaie. Pentru cei mai multi dintre noi poate parea mai mult decat bizar, dar pentru prezentatorul de la Antena este cea mai comoda solutie. “Eu nu am avut teribilisme. Poate mi-am ratat adolescenta, dar n-am inteles niciodata de ce trebuie sa fumezi sau sa te imbeti la petreceri. Si nici n-am inteles de ce trebuie sa ma mut singur daca parintii mei nu ma incomodeaza cu nimic. Pe la 20 de ani, sa te muti singur este poate cea mai tare extravaganta. Eu n-am simtit ca imi trebuie acest lucru. Toata lumea ma intreaba daca nu simt nevoia de intimitate. Dar ei nu inteleg ca nu duc lipsa de asa ceva. In primul rand, eu si parintii mei ne vedem foarte rar. Pare ciudat, nu, sa locuiesti in aceeasi casa, dar sa te vezi cu mama sau cu tata foarte rar? Dar, din cauza programului meu, asa se intampla. Cand ei sunt plecati la serviciu eu dorm, iar seara, cand se intorc, eu lucrez. In concluzie, nu avem cum sa ne deranjam unii pe altii. Iar cu mamaie ma inteleg cel mai bine. Are 84 de ani si pentru ea ar fi lovitura finala daca eu m-as muta.”
Mircea si sora lui mai mica, Nati, au fost crescuti de bunica din partea mamei. “Practic, mamaie m-a crescut si imi este foarte draga. Ne intelegem de minune. Parintii mei erau foarte ocupati si nu aveau prea mult timp liber. Eu am inteles cine e tata pe la varsta de trei sau patru ani. El era mai mult plecat de acasa din cauza serviciului si il vedeam foarte rar.”


“Eu am fost un copil cuminte. Ma jucam si eu ca toti ceilalti, dar nu le-am creat alor mei niciodata probleme. Insa imi amintesc si acum ca cea mai mare dorinta a mea era sa devin gunoier. Pe vremea aceea, locuiam la curte. Si in fiecare zi vedeam cum vin gunoierii si mi se parea un lucru senzational, o mare smecherie. Si nu pot spune ca nu am bifat aceast vis printre cele indeplinite, ca doar am lucrat si pentru Prigoana, deci poti sa spui ca am fost si gunoieri” povesteste amuzat Mircea.

“Am dat la Liceul de Informatica pentru ca pe vrema lui Ceausescu informatica era o stiinta cam stranie si nu toti aveau acces la ea. Imi si placea foarte mult. Primul meu calculator a fost un Spectrum si tata s-a dus pana la Timisoara sa-l cumpere. Pe vremea aceea era un lucru nemaipomenit sa ai calculator acasa. Dar, din pacate, efectul a fost tocmai pe dos… si pana am terminat liceul am ajuns sa urasc acest domeniu. Insa am fost un elev cu note decente. Nu puteai sa fii altfel. Toti colegii mei erau foarte inteligenti si silitori, aveam in clasa mai multi olimpici. Erai obligat sa tii pasul cu ei. In liceu a fost plictiseala maxima. Singura extravaganta era cand mai chiuleam toti colegii si ne duceam la film. Dar eram repede iertati de profesori pentru ca invatam destul de bine. Cu admiterea la facultate a fost o alta poveste. Voiam sa dau undeva unde sa fiu sigur ca intru si unde sa nu fie nevoie sa invat prea mult pentru examen. Asa ca am ales Facultatea de Matematica. Se dadeau trei examene. La geometrie, unde eram foarte bun, la algebra si analiza. Asa ca am intrat fara probleme. In primul an nu am avut nicio restanta, desi la cursuri nu ma duceam deloc. Dar in anul doi mi-am pierdut interesul pentru facultate, pur si simplu nu-i mai vedeam rostul, asa ca nici macar la examene nu m-am mai prezentat, deci am repetat anul. Iar in al doilea rand, ma incurca foarte tare pentru ca lucram, si cursurile erau la zi. Am avut o viata absolut oribila. De cand m-am nascut si pana azi viata mea a fost oribila. Eu sunt un timp cu o natura contradictorie si contraproductiva. Nu sunt cel mai bun suporter al meu. Asa ca am zis ca trebuie sa ma mut de aici si vad eu cum ma descurc. De gura mamei, care m-am innebunit sa ma mut la Cibernetica, unde existau si serii de fara frecventa, am spus: OK! Vrei sa ma mut la ASE, iti promit ca ma mut. Si intr-o singura luna am dat 25 de examene de diferenta ca sa ma pot muta. Desi, intre timp, la Matematica absolvisem anul II, la ASE nu au vrut sa ma treaca in anul III, asa ca am repetat de trei ori anul II. Facultatea de Cibernetica, dupa parerea mea, este o alta mizerie care nu mi-a folosit la nimic. Si, dupa ce am repetat a treia oara anul II, am aflat cu bucuriei ca, desi cursurile la zi durau doar cinci ani, la fara frecventa durau sase. Puteti face si voi calculul cum am ajuns eu sa termin facultatea in 10 ani. Asa ca, in tot acest timp, am ajuns sa urasc facultatea, examenele si toate prostiile astea care pana la urma nu mi-au folosit la nimic.”

“Bineinteles, nu pot spune ca, dupa ce zic numai de rau despre tot felul de oameni, ma astept sa-mi fie si bine. E cam ciudat, mai ales cand ma intalnesc la tot felul de evenimente cu X sau Y, despre care am facut comentarii acide cu o seara inainte. Si vin si-mi spun ca ei sunt oameni buni si ma intreaba daca am o problema personala cu ei. Oameni buni… NU! Nu am nimic personal cu nimeni, dar daca adevarul este unul si voi incercati sa pareti altfel… eu nu pot sa tac. Trebuie sa recunosc ca aceasta emisiune imi face foarte bine. Nici macar un psiholog nu m-ar putea ajuta sa ma simt atat de bine. E, poate, unul dintre cele mai bune lucruri care mi s-au intamplat pana acum.”
“Jeana(Gheorghiu) si mama au fost foarte bune prietene. Si mie mi-a fost foarte draga. Imi placea foarte mult sa stau de vorba cu ea atunci cand venea in vizita. Datorita ei am ajuns la Radio Total. Pe vremea acea, lucram ca bodyguard la o casa de schimb valutar, iar Jeana tocmai lansa Radio Total si m-a luat la ea. Asa am inceput. Mai departe stiti care a fost povestea. Au urmat TELE 7abc, Antena 1 impreuna cu Teo, pe urma Realitatea, PRO TV si din nou Antena.”

 De o vreme, Mircea nu mai locuieste acasa si e om insurat la casa lui….

Published in: on March 19, 2012 at 02:11  Comments Off on Cu Mircea despre viata…  
Tags: , , , ,
