Doina

Fostul manechin isi aminteste cu stringere de inima schimbarea de look: „Eram in clasa a zecea si aveam parul blond, foarte lung. Trebuia sa fiu imaginea unei vopsele de par si mi-au spus ca ma vor vopsi roscat. Nu am crezut insa ca look-ul meu se va schimba radical. Cind am vazut ca mi-au vopsit parul rosu-aprins, mi-a venit sa pling!”.

Schimbarea insa i-a purtat noroc! Chiar daca ea a avut dubii in privinta succesului muzical, cu totii stim versurile celebrei melodii ale trupei Spicy, fredonate in acea vreme de toata lumea, de la copiii de gradinita pina la galeriile de pe stadion: „Mi-e frica, mi-e frica, sa dorm singurica!”. Dar, de atunci, lucrurile s-au mai schimbat, iar acum avem ocazia de a o vedea pe Doina intr-o ipostaza mult mai indrazneata, conform teoriei „Nimic nu se pierde, nimic nu se cistiga, totul se transforma”. Si nu doar atit, pentru ca maturitatea de care da dovada ne aduce aminte cit de repede trece timpul si cum „fata singurica” a devenit, acum, o femeie in cel mai pur sens al cuvintului.

Published in: on September 27, 2011 at 16:37  Comments Off on Doina  
Tags: ,
